سپنتا.م (کلاغ قرمز)

کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات

کارشناس و مدرس حوزه علوم کامپیوتری

طراحی گرافیک، توسعه سایت و ادمین پیج

سپنتا.م (کلاغ قرمز)

کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات

کارشناس و مدرس حوزه علوم کامپیوتری

طراحی گرافیک، توسعه سایت و ادمین پیج

میکروپادکست

میکروپادکست هایی از من در زمینه های مختلف
30 شهریور 1401 مشتریان‌‌تان را آزار بدهید

👈استفان براون، استاد دانشگاه نیویورک، در مقاله خود با عنوان «مشتریان‌تان را آزار بدهید؛ آنها عاشق این کار هستند» می‌نویسد:…

12 شهریور 1401 اولویت دادن به مشتری

استیفن شیفمن، مربی معروف فروش، در کتاب خود به نام «فروش مثبت» می‌نویسد: 👈شرکت‌هایی در نهایت در بازارهای رقابتی امروزی…

6 شهریور 1401 کسب و کارتان را رها کنید

الن دیب در کتاب پرطرفدار خود به نام «برنامه بازاریابی یک صفحه‌ای» می‌نویسد: 👈مشکل بسیاری از شرکت‌ها این است که…

25 مرداد 1401 قیمت‌تان بالاست

  👈جفری گیتومر در کتاب خود به نام «کیمیای فروش» می‌نویسند: 👈اعتراض به قیمت را می‌توان رایج‌ترین اعتراض در مذاکرات…