میکروپادکست هایی از من در زمینه های مختلف
30 شهریور 1401
مشتریانتان را آزار بدهید
👈استفان براون، استاد دانشگاه نیویورک، در مقاله خود با عنوان «مشتریانتان را آزار بدهید؛ آنها عاشق این کار هستند» مینویسد:…
12 شهریور 1401
اولویت دادن به مشتری
استیفن شیفمن، مربی معروف فروش، در کتاب خود به نام «فروش مثبت» مینویسد: 👈شرکتهایی در نهایت در بازارهای رقابتی امروزی…
6 شهریور 1401
کسب و کارتان را رها کنید
الن دیب در کتاب پرطرفدار خود به نام «برنامه بازاریابی یک صفحهای» مینویسد: 👈مشکل بسیاری از شرکتها این است که…
25 مرداد 1401
قیمتتان بالاست
👈جفری گیتومر در کتاب خود به نام «کیمیای فروش» مینویسند: 👈اعتراض به قیمت را میتوان رایجترین اعتراض در مذاکرات…