سپنتا محرمی

طراح وب

مقاله نویس

فریلنسر

طراحی کارت تبلیغاتی

تولید کننده محتوا

مشاور کسب و کار

سپنتا محرمی

طراح وب

مقاله نویس

فریلنسر

طراحی کارت تبلیغاتی

تولید کننده محتوا

مشاور کسب و کار

طراحی کارت ویزیت

تو را از جمله جان ها بیشتر می خواهمت یارا…
قدم بر چشم ما بگذار و پیش آی و دمی اینجا تامل کن…
هوا سرد است
آغوشت نیاز است و مرا بی وصل تو پوچی است هر لحظه
#من_گفت
.
اگه بخوام فشرده بگم موضوع اینه که رنگ، قالب، چیدمان، ترکیب بندی و… کارت ها برای هر بیزینسی با دیگری تفاوت داره. روانشناسی رنگ ها، پس زمینه هایی که استفاده شده، اندازه و نوع فونت بکار رفته، حتی تناسب با کارت قبلی که الان جزئی از شخصیت اون کسب و کار می تونه باشه، عکس، شعار، نوع نمایش راه های ارتباطی، اینکه بارکد QR یا جای یادداشت داشته باشه یا نه، یکطرفه یا دوطرفه بودن کارت ورای بحث هزینه ای و نوع جنس کارت شامل وزن، برجسته بودن یا نبودن، کاغذی یا pvc بودن کارت، افقی یا عمودی بودن، اندازه ی استاندارد یا سفارشی داشتن و … همه و همه تو خروجی و کاربرپسند بودن یا نبودن یک کارت به ظاهر کوچولو تاثیر دارند. چون قراره این جزئی از کسب و کارتون باشه. یه جزء مهم. یعنی خیلی چیزهایی که شما شاید حتی تصورش رو هم نمی کردید تو طراحی تاثیر داره. اینجوری نیست که شما سفارش بدید و کار تموم بشه و خروجیش رو هم تحویل بگیرید. در حقیقت موضوع پیچیده تر از این هاست.

این ها رو گفتم تا بهشون بها بدید و تو طراحی کارتتون تو هر صنفی که هستید، از کارت شخصی و فروش چای گرفته تا مدیرعاملی کمپانی تون بهش فکر کنید. یادتون باشه در نبود شما، این کارت شماست که قراره ازتون حمایت کنه و معرف شما باشه. پس برای این مهم هزینه کنید و بی تفاوت از کنارش رد نشید. .
این کارت رو برای مغازه ی دوستم زدم. اسپرت فرجیها. حجم زیادی از دوستان ماشین و موتور باز قزوین ایشون رو می شناسن و برای خودش برندی محسوب میشه. کسی که همراه با خلاقیت، تو کارش عشق هم داره و برای همین هم کار راه اندازه و هم می تونید روی مشاوره های رایگانش حساب کنید. داخل پیجش هم طیف وسیعی از خدمات رو ارائه می ده. بهش سر بزنید و ازش مشورت بگیرید.