مشتریانتان را شگفتزده کنید
مشتریانتان را شگفتزده کنید
👈دانیل زانتی در کتاب مشهور خود به نام «مشتریانتان را شگفتزده کنید» مینویسد:
👈در بازارهای رقابتی امروز، دو استراتژی بازاریابی بیشتر و بهتر از بقیه استراتژیها روی مشتری اثر میگذارد:
1️⃣شگفتزده کردن مشتریان
2️⃣بازاریابی محتوایی
👈زانتی معتقد است این دو استراتژی، به خصوص استراتژی شگفتزده کردن مشتریان، تاثیر شگرفی روی افزایش وفاداری آنها به شرکت میگذارد
👈بر همین اساس، زانتی در کتاب خود سعی میکند ما را با این هفت استراتژی ساده و کمهزینه برای شگفتزده کردن مشتریان آشنا کند:
1️⃣با کمک اطلاعاتی که از مشتری داریم، او را شگفتزده کنیم
2️⃣با خلق تجربیات منحصر به فرد، مشتری را شگفتزده کنیم
3️⃣با اهمیت دادن به شخص مشتری، او را شگفتزده کنیم
4️⃣با کاهش زمان انتظار مشتری و سرگرم کردن او در مدت انتظار، او را شگفتزده کنیم
5️⃣با کمک به مشتری برای حل مشکلات شخصیاش، او را شگفتزده کنیم
6️⃣با غافلگیر کردن مشتری، او را شگفتزده کنیم
7️⃣با حفظ ارتباط با مشتری بعد از اتمام فروش، او را شگفتزده کنیم