قیمتتان بالاست

👈جفری گیتومر در کتاب خود به نام «کیمیای فروش» مینویسند:
👈اعتراض به قیمت را میتوان رایجترین اعتراض در مذاکرات فروش دانست. برای پاسخگویی به این اعتراض، بدترین کار این است که سریع بپذیریم تخفیف بدهیم و بهترین کار این است که از این دو روش برای متقاعد کردن مشتری استفاده کنیم:
1️⃣پس از معرفی محصول و اعتراض مشتری به قیمت آن، بگوییم: «خیلیها پیش از این که مشتری ما بشوند، میگفتند قیمت محصولتان خیلی بالاست. برای همین پیشنهاد میکنم با آنها صحبت کنید و ببینید چطور بعد از یک بار خرید از ما، تغییر عقیده دادند و سالهاست که افتخار خدمترسانی به آنها را داریم.
2️⃣بعد از آن که مطمئن شدیم مشتری به محصولمان اعتماد کرده و از آن خوشش آمده است، بگوییم: «خیلیها به ما میگویند که قیمت محصولمان بالاست، ولی در حقیقت دلیلش این است که با تمام ویژگیهای آن آشنا نیستند و نمیدانند در بلندمدت، در مقایسه با خریدهای ارزان قبلیشان
👈بهتر است بعد از گفتن این جمله، با عدد و رقم به مشتریمان ثابت کنیم که هزینه تعمیر، نگهداری، قطعات یدکی، افت قیمت و غیره محصولمان در بلندمدت، کمتر از رقباست و مشتری نباید برای تصمیمگیری فقط به قیمت فروش محصول توجه کند، هزینه کمتری پرداخت میکنند»