سپنتا.م (کلاغ قرمز)

کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات

کارشناس و مدرس حوزه علوم کامپیوتری

طراحی گرافیک، توسعه سایت و ادمین پیج

سپنتا.م (کلاغ قرمز)

کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات

کارشناس و مدرس حوزه علوم کامپیوتری

طراحی گرافیک، توسعه سایت و ادمین پیج

پست بلاگ

مدیر پیج اینستاگرام

22 دی 1400 کسب و کار
مدیر پیج اینستاگرام

افراد موفق پول را صرف خریدن زمان می کنند و دیگران زمان را صرف به دست آوردن پول می کنند!

من اینجا هستم و می خواهم کمک کنم تا شما زمان بیشتری برای تمرکز بر مقوله ی کاری خود داشته باشید.

کار اصلی شما چیست؟

تولید و فروش محصول، معرفی خدمات و دریافت پول در ازای ارائه ی آن و …. هر کاره ای که هستید، متوجه اید که زمان برایتان ارزش زیادی دارد، پس چرا باید این مهم را صرف پرداختن به اموری کنید که اورده ی زیادی برای شما به همراه ندارد و یا وقت گهربارتان را صرف آموزش مواردی کنید که بازدهی لازم را برایتان به همراه نخواهد داشت. مثلا مدیریت پیج اینستاگرام است.

افرادی همچون من هستند که آموزش دیده اند تا برایتان امور را تسهیل کنند. به شما کمک کنند تا پرانرزی تر، هدفمندتر، مشخص تر و … روی بیزینس خود تمرکز کنید و هرگونه کارهای اضافه ای در این خصوص را برون سپاری کنید.  پس بیایید نگاهی به این موارد بیاندازیم.

 

مجموع وظایف مدیر اینستاگرام

به ‌طور کلی مدیریت پست‌های اینستاگرام شامل موارد بسیاری می‌شود از جمله:

  1. حفظ امنیت پیج
  2. افزایش فالور واقعی
  3. پویا نمودن پروفایل اینستاگرام
  4. افزایش بازدید (View) ویدئوها
  5. خلاقیت در تولیدمحتوای وایرال
  6. افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام
  7. تسلط نسبت به نرم‌افزارهای گرافیکی
  8. حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب
  9. نوشتن کپشن مناسب برای تمامی پست‌های اینستاگرام
  10. درج محتوا شامل انواع محتوای عکس و ویدئو به‌صورت کاملاً منظم
  11. تبلیغات در اینستاگرام(تبلیغات در صفحات پربازدیدو اینفلوئنسر مارکتینگ)

شرح توانایی های مدیر پیج اینستاگرام:

  • استراتژیست

استراتژیست همواره نقش کلیدی در تیم مدیریت اینستاگرام دارد. این شخص با بررسی تمامی جوانب کسب‌وکار، نوع مخاطبان، سلیقه کارفرما و سایر نکات، استراتژی بسیار حرفه‌ای برای پیج ها ارائه می‌دهد. این استراتژی به تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند طراحی، ویدئو و محتوا جهت می‌بخشد و باعث پیشرفت کسب‌وکارها در میان‌مدت می‌شود.

  • محتوانویس

پس‌ازاینکه استراتژی اینستاگرام به‌صورت کامل مشخص شد، محتوانویس برای تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند محتوای ویدئویی، کپشن، محتوای مربوط به استوری و … متن بسیار کاربرپسند و جذابی را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که قلم محتوا نویس باید بسیار صمیمی و کاربرپسند باشد تا افراد با مطالعه متن‌ها، جذب پست‌های پیج شوند.

  • دیزاینر

در نهایت همه‌چیز در طراحی نمایان می‌شود! یک دیزاینر حرفه‌ای می‌تواند یک جمله ساده را در قالب یک طراحی زیبا به تصویر بکشد، به‌طوری‌که توجه همه افراد به آن تصویر جذب شود. دیزاینر باید علاوه بر سلیقه طراحی، اطلاعات کاملی در رابطه با روانشناسی رنگ‌ها داشته باشد. برای مثال اگر زمینه کاری مشتری در رابطه با بورس و رمز ارزها است، می‌توان از یک رنگ کاربرپسند و لوکس همچون بنفش استفاده کند. رنگ بنفش به‌عنوان یک رنگ لوکس شناخته می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر روی کاربران می‌گذارد.

  • تدوینگر

با توجه به اینکه محیط اینستاگرام، یک محیط بصری است، محتوای ویدئویی می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران شود. بر این اساس تدوینگر با ارائه تدوین‌های بسیار جذاب، می‌تواند باعث افزایش میزان بازدید پیج های اینستاگرامی ‌شود. توجه داشته باشید که تدوینگری امری بسیار حساس و زمان‌بر است و شخص تدوینگر باید علاوه بر مهارت‌های تدوین، بسیار صبور و خلاق باشد.

  • مشاور تبلیغاتی

پس‌ازاینکه تمامی محتواهای پیج (پست‌های ویدئویی، عکس و استوری) درج شدند، نوبت به تبلیغات می‌رسد. این تبلیغات می‌تواند به شیوه‌های مختلف مانند: تبلیغات در صفحه های پربازدید و یا اینفلوئنسر مارکتینگ صورت بگیرد. مشاور تبلیغات با بررسی تمامی بخش‌های پیج، محصولات و خدمات، رقبا، مخاطبان هدف و … به بهترین پیج ها تبلیغات را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید درصورتی‌که تبلیغات را بدون بررسی پیج های تبلیغاتی درج نمایید، ممکن است هیچ‌گونه نتیجه مثبتی دریافت نکنید.

چگونه می خواهید اطمینان کنید؟

  • نخست این که هزینه ی مذکور در مقایسه با سایر همکاران بسیار بسیار پایین در نظر گرفته شده است و این مبلغ صرفا برای اعتماد سازی اولیه لحاظ شده است.
  • دوم ضمن اینکه نوع همکاری ما بر اساس متن قرارداد مشخص و متعارف تنظیم می گردد.
  • سوم اینکه محتوا و نوع ساختار سایت شخضی من موید کارایی من است. من مقالاتی در این خصوص به صورت رایگان منتشر کرده ام.
  • چهارم اینکه نمونه کارهای من در مراتب بعدی به حضورتان ارسال خواهد شد.
  • پنجم اینکه من دانش اموخته ی دانشگاهی در این حوزه ها هستم و به کار خود تسلط کافی و وافی را دارم.
  • ششم اینکه من شعارهای اغراق امیز را سر نمی دهم. مسیر و مقصد مشخص است.
  • هفتم اینکه من در دسترس هستم. این امکان برای شما فراهم است که با همکاران خارج از استانی تعامل و همکاری کنید. اما با صرف هزینه های سرسام آور و عجیب و غریب.
در نهایت اینکه من تمام تلاشم را خواهم کرد تا در ازای مبلغ پرداختی تان، حجم زیادی از خدمات را دریافت نمائید.

و اما لازم به ذکر اینکه مبلغ کل قرارداد در ابتدا دریافت می گردد.

به علت محدودیت زمانی، امکان همکاری همزمان مقدور نیست و اولویت با کارفرماهایی است که زودتر اقدام به انعقاد قرارداد نمایند.

 

مشاهده نمونه کارها و توضیحات در سایت شخصی:

این مقاله ی رایگان را با موضوع “پیج استاندارد برای اینستاگرام بسازید بخوانید:


جزئیات پشتیبانی

  • هزینه ی پکیج 1: ماهانه 5.000.000 ریال
  • هزینه ی پکیج 2: ماهانه 7.000.000 ریال
  • هزینه ی پکیج 3: ماهانه 10.000.000 ریال
Taggs:
Write a comment